poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dzieciaki na macie - jestem za

Nie wiem jak Wy, ale ja obserwuje dość ciekawy trend, który na prawdę mi się podoba - w klubach coraz więcej dzieciaków spotykam - przychodzą trenować. Czasami sami, z własnej inicjatywy, a czasami z rodzicami - zwłaszcza Ci najmłodsi. Fajne jest to o tyle, że nie tracą czasu na jakieś małowartościowe rzeczy, tylko pracują nad swoim ciałem i zajmują się sportem.

Od dawna ćwiczę judo i kiedyś było całkiem inaczej - w klubie spotykałem samych dorosłych, a teraz jest coraz większe zainteresowanie młodszych osób. To co mi się bardzo podoba, to to, że kluby wychodzą na przeciw potrzebom i są tworzone odpowiednie sekcje dla młodszych i najmłodszych i to jest bardzo PRO.
A tutaj bardzo spoko opcja - dzieciaki, które nie wyjeżdżają na wakacje z miasta mogą je spędzić w klubie Wroxgym trenując judo lub inne sztuki walki. Bardzo duży plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz